Thursday, November 13, 2008

Asalamualaikumm....

Hai semua...
Ape kabor....
Sihat ke korang sume??
Aku sebenarnya nak bagitau kat korang bahawa aku dah lama x aktif blog ni....dulu aku ade gak wat tp dah kne block...hahaha...xpe...sbnrnya gak aku tercabarlah jugak one 0f my ofismate dah teringin nak wat walaupun die xpenah minat nak wat tuh...

ni ha die...

tp bak kate org, org yg xpenah minat pon wat, xkan aku yg mmg minat bab2 ni xnak wat kot...hehehe...ape2 je la kot...yang pasti aku nak berusaha untuk menulis kembali blog ni...banyak sebab gak...cume salah satu adelah ape yang aku btau diatas td...ok la...aku akan mula aktif dgn blog aku supaya korg tau la siapa RR (Rizal Razak) sebenornye...kot2 la kalo ade ape2 information aku leh postkan kat korg kn...hehehehe...k chow...ikuti la segala apa yg aku akan pastekan nanti...cerita2 menarik, bizness ker, announcement ker, nasihat2 ke dan sebagainyalah...hehehehe...

No comments: