Monday, November 17, 2008

Soft launch Alaf 21 di Maju Junction

Hello....asslamualaikummm...

baru-baru ni aku telah menghadiri satu majlis yang dinamakan softlaunch Alaf 21 yang dianjurkan oleh penulis-penulis alaf 21...

Aku sebanarnya kene la wat cover cket memandangkan bos dah mtk aku wat kan....so aku g la coz bkn jauh mane pon umah aku ngn Maju Junction tuh... nak-nka plak aku dapat tau buat kat pizza hut...betambah lagu r aku datang....hehehehe...xde r...bkn tu yg aku nak hilightkan kat cni...
apa yang aku nak critakan ialah keseronokan g sne...walaupun majlis yang dianjurkan itu agak simple, tp bagi aku sesuatu yang menyeronokkan...

Al kisahnya bermula aku datang agak lbt...20 minit lewat ke Maju Juntion tuh...aku dah agak kabut la...yela...s a media mane bole lbt...kne r cepat...hehehe...xpe, aku teruskan berjalan untuk memastikan aku sampai juga ke destinasi..
bila aku dah sampai, dorg seolah-olah dah tau aku ni org PutraFM...aku pon wat la slamber je coz aku tau ade dikalangan dorg yg knal aku...Aku pon mula nak amik tpt duduk.. bila aku nak grak je nama aku dipanggil oleh sorg akak yang tau name aku...aku toleh, rupe cam kenal tp xcam...die kenalkan namenye kat aku.... LAaaaaa...upenye akak tu aku kenal coz die datang kat Putra FM dulu...hehehehe....baru aku teringat...hahahaha.... Emmm...bile aku datang trus aku diservekan dgn makanan yg dorg mkn a.k.a pizza la...layan sial.. sronok lak...sampai2 tros ajak makan...hahahaha....pastu ade satu acara tu yg aku ase xle blah ialah bile aku dijemput utk wat cabutan betuah...wah, bkn aku yg betuah utk dpt hadiah tp cabut cabutan tu....hahaha...tp layan tetap layan...org dah mintak, aku pon cabut r...time aku cabut xde r plak kne aku pye nombor...tapi bile org lain plak yg cbutkan, aku pye nombor betuah...hahaha....sronok dpt hadiah...bese r, kalo cabutan betuah sume org sronok coz teruja lebih bia pon adih adelah sebatang pensel...


Ok, lepas aku dah cabut cabutan dan dapat adiah, aku pon continue makan...(name pon makan pizza)..kemudian kitorg kat sne amik gbr n aku berkesempatan utk intebiu penulis yang diraikan pada majlis tersebut iaitu Lily Suriani (sory r kalo salah sebut), tapi xdpt nak intebiu sorg lagi coz die ade kat Berlin ikut laki die...tp xpe, still dapat bahan utk segmen....


Bile dah setel semua aku lpak2 jap utk borak2 n than aku pon chow la coz ade keje lain....
aku harap pihak Alaf 21 serta rakan penaja lain di Putra FM buat event yang mbolehkan kitorg join...janji dapat makan...hahahaha....


K la sampai disini sje k utk kali ni...
ampun maaf kalo penulisan ni simple...xnak r wat seyes2...bosan...
bek wat ngrut2 lg best...
chow...
asslamualaikumm....

No comments: